Veelgestelde vragen (FAQ's)

Hoe kunnen we contact opnemen met Dera Dore?

U kunt rechtstreeks contact opnemen met Dera Dore via ons e-mailadres info@deradore.nl of u kunt contact opnemen met onze maatwerkservice via het contactformulier dat u in de voettekst van onze website vindt.


Kunnen wij een product ruilen?

U kunt alleen hetzelfde product ruilen dat in verschillende kleuren en maten verkrijgbaar is. Dus als u hetzelfde product in een andere kleur of maat wilt, dan kunt u het product ruilen. Het product moet hetzelfde zijn, maar mag alleen in kleur of maat verschillen. U kunt een product niet ruilen voor een compleet ander product. Dat is niet mogelijk. In dat geval moet u het gekochte product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor het product dat de klant wil. Verder moet het reeds gekochte product in goede en originele staat worden geretourneerd met aangehechte labels etc. Een beschadigd product komt niet in aanmerking voor ruiling. Lees voor meer informatie de algemene voorwaarden van ons ruilbeleid.


Kunnen wij een product retourneren?

U kunt een product altijd retourneren na aankoop, maar het is belangrijk dat u het product binnen 30 dagen na ontvangst retourneert. Lees voordat u overgaat tot het retourneren van een product onze algemene voorwaarden aandachtig door met betrekking tot ons retourbeleid.

Biedt Dera Dore garantie op haar producten?

We hebben EEN JAAR garantie op onze bepaalde producten, zoals onze handgemaakte portemonnees. We moeten duidelijk maken dat we geen garantie bieden op al onze producten. We hebben het duidelijk vermeld in de beschrijvingen van alle producten op onze website waarvoor we een garantie van één jaar bieden. We adviseren onze klanten om onze algemene voorwaarden voor EEN JAAR garantie te lezen voordat ze een garantie claimen. Als het stiksel of materiaal van uw product binnen de garantieperiode van één jaar beschadigd is geraakt en bovendien voldoet aan de garantievoorwaarden, zal Dera Dore u het volledige bedrag terugbetalen of een gloednieuw product aanbieden in ruil voor het beschadigde product. Ons klantenserviceteam zal het product zorgvuldig onderzoeken en de uiteindelijke beslissing nemen met betrekking tot de garantieclaim van één jaar.



Waar produceert Dera Dore haar producten?

Dera Dore werkt met een aantal van de meest bekende en bekwame werknemers en productiebedrijven in Pakistan. Pakistan is de 10e grootste producent van lederproducten ter wereld. Dera Dore werkt met beroemde lederfabrikanten in Pakistan die in het afgelopen decennium een naam voor zichzelf hebben opgebouwd. Wij doen geen concessies aan de kwaliteit van onze lederproducten en daarom moeten onze klanten er zeker van zijn dat ze een aankoopbeslissing nemen bij Dera Dore.


Welke betaalmethoden accepteert Dera Dore?

Dera Dore accepteert meerdere betaalmethoden voor zowel Europese als internationale klanten. Wij accepteren iDeal, PayPal, Mastercard, Visacard, American Express, Klarna etc. betaalmethoden. Als geen van de bovenstaande betaalmethoden voor u werkt, neem dan contact op met ons klantenserviceteam of neem contact met ons op via ons contactformulier. Wij helpen u graag verder.

Contactformulier