
Ruilen & Retourneren
Ruilen & Retourneren
Dera Dore-ruilbeleid
Dera Dore begrijpt dat het soms moeilijk is voor klanten om hun gewenste product of de productkleur en -maat in dat opzicht te kiezen. Dera Dore is altijd toegewijd om haar klanten in dat opzicht te helpen. Wat dat betreft hebben we bepaalde voorwaarden om in aanmerking te komen voor het product dat onze klanten willen ruilen.
- Dore Dore accepteert alleen het ruilen van producten als de klant vraagt om het ruilen van kleur of maat in dezelfde productcategorie. Verder hangt het ook af van de beschikbaarheid van de gewenste kleur of maat van het product.
-
Dore Dore accepteert geen omruiling van een product met een ander product dat in alle opzichten compleet anders is. Als dat het geval is, adviseren wij onze klant om het product dat ze gekocht hebben binnen 30 dagen te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product dat ze willen kopen.
- Klanten kunnen binnen 30 dagen een verzoek indienen om hun product te ruilen.
-
Om het product te kunnen ruilen, moet de klant binnen 30 dagen na ontvangst onze klantenservice hiervan op de hoogte stellen.
-
De klant mag het product niet gebruiken en moet het in de originele staat, met aangehechte labels en dergelijke, retourneren.
-
Het product mag niet beschadigd of gebruikt zijn.
-
Last but not least, ons klantenserviceteam zal het geretourneerde product grondig onderzoeken voor omruiling. Als het product wordt geaccepteerd voor omruiling, zal ons team het nieuwe product verzenden met een gewenste kleur of maat.
Retourbeleid van Dera Dore
Als u een product koopt bij Dera Dore en u vindt het op de een of andere manier beschadigd of in slechte staat, maak u dan geen zorgen, u kunt het product eenvoudig retourneren. Lees onze algemene voorwaarden aandachtig door voordat u het product retourneert.
Het RETOURBELEID van Dera Dore-producten kent de volgende voorwaarden.
-
Dera Dore accepteert retourzendingen van elk product binnen 30 dagen na aankoop.
-
Onze klant moet het Dera Dore Klantenserviceteam informeren voordat hij het product retour stuurt.
-
Het te retourneren product dient in goede en originele staat te zijn, met aangehechte labels e.d.
-
Producten die gebruikt of beschadigd zijn, kunnen niet worden geretourneerd.
-
De klanten moeten een bewijs van aankoop van het product bij Dera Dore overleggen dat niet ouder is dan 30 dagen. Het bewijs kan bestaan uit elektronische ontvangstbewijzen of bankrekeninggegevens etc.
-
Producten die na 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd, komen niet meer in aanmerking voor retournering.
-
Klanten kunnen een product ook retourneren als het gekochte product bij levering beschadigd is etc. In dat geval moet de klant het product onmiddellijk terug in dezelfde doos doen en ons klantenserviceteam zo snel mogelijk informeren. Daarnaast moet de klant ons foto's van beschadigde producten sturen. Dit zal ons helpen om het beschadigde product zo snel mogelijk te beoordelen.
-
Onze klanten uit de Europese Unie kunnen het product gratis retourneren. Als de klant binnen de EU zelf voor de postdienst betaalt, moet hij/zij de bon/rekening naar ons klantenserviceteam sturen. Zij ontvangen dan met onmiddellijke ingang de terugbetaling en de postdienstkosten van Dera Dore.
- Klanten buiten de EU moeten zelf betalen voor het retourproduct. Alle verzendkosten voor het retourproduct zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Als ze de douaneformulieren moeten invullen, moeten ze duidelijk op de douaneformulieren vermelden als "RETOURGOEDEREN", aangezien Dera Dore niet verantwoordelijk is voor de douanekosten van het retourproduct. Daarom zijn alle douanekosten voor het retourproduct de verantwoordelijkheid van de klant en moet Dera Dore dergelijke kosten aftrekken van het terug te betalen bedrag.
Wij moedigen onze klanten aan om hun producten zorgvuldig te selecteren bij het nemen van de uiteindelijke beslissing. Het retourneren van een product is een vervelende ervaring voor zowel klanten als het bedrijf zelf. Het is ook niet goed voor het milieu en de economie, omdat het extra middelen vereist om dergelijke activiteiten uit te voeren. Daarom is het altijd raadzaam om uw product zorgvuldig te selecteren of ons klantenserviceteam om hulp te vragen als u vragen hebt over onze producten.
Als u nog vragen heeft over de retourvoorwaarden voor producten die nog niet duidelijk zijn, kunt u deze via onderstaand contactformulier aan ons stellen.